Často kladené otázky (FAQ)
Nejste si jistí ohledně dopravy nebo našich ponožek a máte otázku? Je velká pravděpodobnost, že se nás na stejnou otázku už někdo před Vámi zeptal. Mrkněte se níže na nejčastější kladené otázky (neboli FAQ)
Můžu sledovat stav své objednávky a odeslané zásilky?
Ano, stav Vaší objednávky můžete sledovat buďto přímo ve svém osobním účtu v sekci „Objednávky“ nebo ve Vašem emailovém mailboxu, kde Vás budeme informovat o stavu Vaší zásilky.
Můžu změnit nebo stornovat objednávku?
Ano, pokud objednávka ještě není předána dopravci a není na cestě k vám. Pokud byste chtěli upravit objednávku, napište nám nebo zavolejte.
Jakým způsobem můžu zaplatit objednávku?
K zaplacení objednávky můžete využít jeden z mnoha způsobu. Záleží na Vašich preferencích a osobní volbě tak, ať jste spokojení. Na výběr máte:
- Platbu kartou přes platební bránu Stripe
- Platbu z účtu na účet
- Platba přes GooglePay
- Platba přes ApplePay
- Dobírka
Z jakého materiálu jsou ponožky vyrobeny?
K výrobě ponožek využíváme výhradně kvalitní materiály tak, aby Vám vydržely co nejdéle – 80% Bavlna, 15% Spandex, 5% Nylon.
Jak se o ponožky starat?
Napsali jsme pro Vás dlouhý článek na co si dát pozor a jak o ponožky pečovat. Více zde >
Můžu prát ponožky v pračce?
Ano, můžete, ale nezapomeňte, že byste je neměli sušit v sušičce a využít spíše sušení na špagátu.